Ο κ. Καϊτεζίδης ρωτήθηκε σχετικά με την “υπόθεση” Δημοτικά τέλη καθώς και για το πλάνο, το έργο και τον σχεδιασμό της διοίκησης του δήμου σχετικά με τα μείζονα προβλήματα της καθημερινότητας των πολιτών:
“Πάντοτε πίστευα πως στα μάτια των συνδημοτών μας, “πετυχημένος Δήμαρχος” είναι ο “νοικοκύρης” Δήμαρχος”. Έτσι λοιπόν θα μιλήσω για μια καθημερινότητα που έχει άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες των πολιτών. Μια σειρά υπηρεσιών που ξεκινούν από τον πολίτη και καταλήγουν στον πολίτη. Για το πράσινο, την αποκομιδή των ογκωδών, την καθαριότητα και φυσικά να μιλήσουμε για το καθιερωμένο πλέον σε όλους 15195 και το διαδικτυακό “αδερφάκι του” e15195 , το οποίο μάλιστα χρησιμοποιείται στην αυτοδιοίκηση ως το πλέον πετυχημένο εργαλείο αντιμετώπισης κρίσεων ενώ έχει αποσπάσει σωρεία βραβείων τα τελευταία χρόνια. Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλη τέτοια τεχνολογία σε δήμο της χώρας, γύρω από αυτό το σύστημα ελέγχου έχουμε “χτίσει” την ισχυρή μας παρουσία ένω έχουμε γράψει ιστορία στην αντιμετώπιση καιρικών φαινομένων με τις υπηρεσίες να είναι κάθε Χειμώνα και όποτε χρειαστεί, πρώτη είδηση σχετικά με την ετοιμότητά τους.
Comments