0

«Για ακόμη μια φορά οι Θεσσαλονικείς ακούν από τον Πρωθυπουργό της χώρας για μεγαλόπνοες ατζέντες, σχέδια επέκτασης συγκοινωνιακών μέσων και συγκοινωνιακούς χάρτες, είκοσι μόλις ημέρες πριν τις ευρωπαϊκές εκλογές», σχολιάζει ο Τομέας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη τη Δευτέρα (20/5).

Κατά την παραμονή του στην πόλη ο πρωθυπουργός μίλησε σε εκδήλωση για την παρουσίαση της Μελέτης Ανάπτυξης του Μετρό Θεσσαλονίκης, επισκέφτηκε το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, το αντιτορπιλικό Βέλος, τον δήμαρχο και τον Μητροπολίτη και το βράδυ μίλησε στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας.

«Η ολοκλήρωση ενός μεγάλου έργου στην πόλη της Θεσσαλονίκης όπως του Μετρό, διήρκησε δυστυχώς πολλά έτη, γεγονός που δεν συνάδει με τα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των αντίστοιχων έργων Μετρό στην πρωτεύουσα. Συνεπώς, θα συμφωνήσουμε οτι η ολοκλήρωση και επέκταση του Μετρό στην Δυτική Θεσσαλονίκη αποτελεί μεγάλη ανάγκη για την καθημερινότητα των πολιτών και την οικονομία της πόλης, θα πρέπει όμως να γίνει με ταχύτερους ρυθμούς και κυρίως πολιτική βούληση για ανάπτυξη μεγάλων έργων στην πόλη», αναφέρεται η ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και συνεχίζει: «ο Πρωθυπουργός και ο υπουργός Μεταφορών & Υποδομών φαίνεται ότι αποδίδουν μεγάλη σημασία και σωστά, στη βαρύτητα και τη χρησιμότητα των επιστημονικών εργαλείων και των επιστημονικών δεδομένων, που θα δείξουν που πρέπει να γίνουν τα επόμενα βήματα για το Μετρό Θεσσαλονίκης».

Το ΠΑΣΟΚ θέτει μια σειρά από ερωτήματα, ζητώντας απαντήσεις και συγκεκριμένα:

«Αναρωτιόμαστε γιατί αυτό το επιστημονικό ενδιαφέρον δεν υπήρξε στο σχεδιασμό του επιπτώσεων από την κατασκευή του Flyover και αφέθηκε η πόλη χωρίς κυκλοφορική μελέτη;

Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί τα επιστημονικά εργαλεία που κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τους αυξημένου κυκλοφοριακούς ρύπους εντός της πόλης, με ορατές τις συνέπειες για την υγεία των πολιτών;

Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί τις επιστημονικές μελέτες του Εξωτερικού Δακτυλίου της Θεσσαλονίκης που σχεδιάστηκε για να αποτρέπει την υπεραστική και διαμπερή κυκλοφορία εκτός της πόλης;

Γιατί η κυβέρνηση αγνοεί το επιστημονικό εργαλείο που λέγεται «Ενιαίο Στρατηγικό Σχέδιο Υποδομών των Μεταφορών» για την περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, όπως προέκυψε μέσα από δημόσιο διάλογο την περίοδο 2010 – 2011 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση πρέπει να πάρει θέση και τα επιστημονικά εργαλεία να μην μετατρέπονται σε πολιτικά εργαλεία».

Κασσελάκης: Μύδροι από την Περαία για τις υποσχέσεις Μητσοτάκη

Previous article

Από την Καβάλα στην κορυφή της Ευρώπης: Ο Θοδωρής Ζαγοράκης μοιράστηκε όσα έζησα μέσα από το βιβλίο του

Next article

You may also like

Comments

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

More in top