Την κατάργηση του άρθρου 99 του Ν. 4957/2022 για την απόσπαση της Παιδαγωγικής Επάρκειας από τα πτυχία, ζητούν οι Πρόεδροι των Μαθηματικών Τμημάτων των ΑΕΙ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του foitikanea.gr οι πανεπιστημιακοί τονίζουν ότι τα εγχώρια Τμήματα Μαθηματικών είχαν διαμορφώσει με βάση την κείμενη νομοθεσία τα Προγράμματα Σπουδών τους, ώστε αυτά να ανταποκρίνονται στην ανάγκη παιδαγωγικής και διδακτικής κατάρτισης των φοιτητών/τριών τους — θεωρώντας ότι η παιδαγωγική και διδακτική παιδεία αποτελούν απαραίτητο εφόδιο για τους/τις πτυχιούχους των Τμημάτων Μαθηματικών που θέλουν να σταδιοδρομήσουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Οι προβλέψεις όμως του άρθ. 99 του Ν. 4957/2022 ανατρέπουν ριζικά τα υφιστάμενα Προγράμματα Σπουδών και οδηγούν αναπόφευκτα στην κατάργηση ή στην άμεση αναθεώρησή τους, ενώ παράλληλα θέτουν υπό αμφισβήτηση τις πρόσφατες πιστοποιήσεις από την ΕΘΑΑΕ των προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών των Τμημάτων
Πηγή: Foititikanea.gr
Comments